Ja, de er solgt. Men den jeg ville have på plader var en 1993. Og den var alt for dyr i afgift. Før den var på plader og var som jeg vil have den havde den kostet 100k. Og det synes jeg var i overkanten. Så solgte begge biler og vil begynde forfra.
RCDSD Crew
Going sideways!
Jeg er så JDM at jeg planlægger at angribe Pearl Harbor igen.
Ja, nemlig. De penge ville være spildt. Men dem der købte mine 2 biler har vist store planer. Englænderen skulle vist have en SuBra motor monteret istedet for den standard CA18DET... Og tyskeren skulle vist indregistreres og bruges til hverdagsbil.
De er dog endnu ikke kommet ind på bilgalleri, for glæder mig faktisk lidt til at se hvordan det går. For det lyder sgu som et fedt projekt med en toyota-motor i en 200SX
Men Skip, hvis du finder en 180SX af de tidligere årgange så må du meget gerne sige til
RCDSD Crew
Going sideways!
Jeg er så JDM at jeg planlægger at angribe Pearl Harbor igen.
Uhhh det lyder da lovende Som Driftworks folkene siger, den perfekte drift bil, er et Nissan chassis, med en Toyota motor
Men jeg skal da nok holde øjne og øre åbne... Skal jeg evt. tage kontakt til en af mine gamle bekendte i Englænderland? Og se hvad han kan finde frem til? Der er jo lidt flere muligheder end bare pistonheads