Jep. Så er det på tide at skrue et nyt projekt sammen. Dette bliver ikke noget lignende mine tidligere projekter. Men hvis resultatet bliver som jeg forventer så bliver det helt sikkert en hoved-vender. For denne gang bliver det ikke "bare" et fancy paintjob.
Indtil videre har jeg kun dette billede som jeg vil afsløre. Karosse samt alt andet jeg skal bruge er allerede på vej til mig med posten.
/Ash
RCDSD Crew
Going sideways!
Jeg er så JDM at jeg planlægger at angribe Pearl Harbor igen.
Jeg syntes lidt der er en som efterligner med at tage en Pick Up truck til drift Jeg skal også have nogle billeder af min ind.. det bliver bare på et andet tidspunkt.. Nu er jeg begyndt at lege med idéen at lave min monster truck (twin force) om til at kunne drifte mangler bare nogle dæk som kan sidde på mion store 1:8... Det skal jo heller ikke se HELT "skudt" ud
[ Redigeret søn aug 31 2008, 12:17 ] Køre du ikke hurtigt nok til at gøre noget dumt, køre du ikke hurtigt nok!
Hehe... Tro mig.. Denne kommer absolut ikke til at ligne din Jeg har meget lang vej endnu med denne karosse - og resten af bilen også. For der er MEGET mere end man kan se på billederne. faktisk er der en meget stor del som jeg ikke engang er begyndt på endnu
/Ash
RCDSD Crew
Going sideways!
Jeg er så JDM at jeg planlægger at angribe Pearl Harbor igen.