Jeg tænke på om der kommer nogle weekender hvor vi kan drifte sammen ?
jeg er frisk på og køre efter det. Jeg køre ikke touringcar løb, men drift, der gælder ikke om og sætte hurtigs tid, så jeg er da lige glad med din 10 turns motor.
Never leave LiPo batteries unattended or they will run away
Hvis bare der en som har et sted vi kan gøre det, så er jeg frisk næsten hvor det skal være... ... hvis jeg kan få et lift Køre du ikke hurtigt nok til at gøre noget dumt, køre du ikke hurtigt nok!
skal vi ikke prøve og se om vi kan finde et sted i sønderjylland og drifte, de fleste kommer der fra nede fra Jeg køre ikke touringcar løb, men drift, der gælder ikke om og sætte hurtigs tid, så jeg er da lige glad med din 10 turns motor.
lyder som en gode ide hvis de ville hav besøg Jeg køre ikke touringcar løb, men drift, der gælder ikke om og sætte hurtigs tid, så jeg er da lige glad med din 10 turns motor.
Det tror jeg da nok vi kan få stablet på benene.. Der skal bare komme mere end en, som der kun gjorde sidst vi havde "åbent hus" Forresten, tak forbi du gad møde op Daniel (little_mee)
skal vi så ikke lige prøve og kikke i datoeren og se hvornår folk kan ? Jeg køre ikke touringcar løb, men drift, der gælder ikke om og sætte hurtigs tid, så jeg er da lige glad med din 10 turns motor.
Jeg regner med at bestille de ting jeg mangler på torsdag/fredag. Så rimelig meget hver weekend derefter kan jeg.
Dog skal jeg lige have lånt en bil, men det burde ikke være et problem. Og hvis der er nogle fra sønderborg/Aabenraa der skal med så kan jeg muligvis godt tage en eller 2 med.
/Ash
RCDSD Crew
Going sideways!
Jeg er så JDM at jeg planlægger at angribe Pearl Harbor igen.