Hej, har haft en HBX GTR i et stykke tid nu, men efter et par ture faldt en af trækakslerne af, og det var lige op ad vinter, så gad egentligt ikke til at bestille nogen nye hjem inden været tillod drift igen, så jeg ventede til foråret hvor jeg bestilte et sæt toleds trækaksler + metal diffs..
Fik det sat på ude de store problemer, men det var da jeg så skulle ud og køre problemerne viste sig, og de er der stadig...
Når jeg trykker speederen helt i bund, gi'r den måske halv gas, hvis jeg så slipper og trykker den i bund igen, gi'r den måske lidt mer' gas, hvis jeg gør det igen, gi'r den måske mindre gas, dvs. at det er forskelligt hvor meget gas den gi'r, men aldrig fuld gas. Hvis jeg bakker, får den derimod fuld gas, som om der ikke er nogen problemer...
Er det ESC'en der er stået af? kører med std. HBX ESC... ...!
Har prøvet at trykke på den, men der sker ik så meget, er det så'n noget med at man skal trykke frem og tilbage, og så bipper den når den er færdig? ...!
Uden at vide hvordan sådan en HBX'ers ESC reagere, vil jeg mene ja. Tryk på knappen (evt. hold den inde i et sekund eller to), fuld fremad, så neutral, og til sidst fuld bak.
Men det er forskelligt fra ESC til ESC.. Så prøv at kigge i din manual. Der burde være et punkt der beskriver det