Kort fortalt, vil der blive tale om at vi stiller flg. dele GRATIS til kørens rådighed: * Bil * 2,4ghz Radio * Servo * Brushless sæt * Taske til opbevaring + andet godt...
OG DET VIGTIGSTE......... GRATIS RESERVEDELE
Vi skal kun bruge 1 team kører, så din "ansøgning", skal være så fyldestgørende, som muligt !
er det drift, touring, offroad, largescale eller buggy ? Jeg køre ikke touringcar løb, men drift, der gælder ikke om og sætte hurtigs tid, så jeg er da lige glad med din 10 turns motor.
Never leave LiPo batteries unattended or they will run away
Kan gott tänka mg att fortsätta att köra reklam för dig här i Sverige Benny...men det kanske bara gäller i Danmark och till era event eller? Yokomo MR4 SD SSG WestCoast DriftCrew - www.wcdc.se - www.rcdrifters.se
Du er naturligvis også meget velkommen til at "søge" om at blive team driver, men for at gøre det mere overskueligt, så send mig en email, så er der helt styr på hvem der har søgt.
MVH Benny Hvis tingene virker - så skil dem ad og find ud af hvorfor
hej Bermann. jeg kunne godt tænke mig at: " søge " som " Teamdriver ". Men har lige et par spørgsmål ( derfor sendte jeg ikke en mail til at starte med). :
hvad kræver det at blive teamdriver? hvor meget skal man min. træne. hvilke events skal man møde op til og så videre. Vil gætte på at du primært vil gå efter RCDSD og Sideways north? er det rigtigt? ville være glad hvis du kunne svare mig her på galleriet.. drift is an artform.