Forums
RCDrift.dk :: Forums :: Drifting generelt :: Elektronik

<< Forrige indlæg | Næste indlæg >>
Er alt fra Morfars noget billigt lårt?
Bestyrer: Ash, brinker, steff, malthewk, MICKEY, Maersk
Ophavsmand Indlæg
Fynboén
søn jul 18 2010, 08:35

Registeret medlem #473
Oprettet: ons aug 05 2009, 02:39
Ja. Jeg har så lige været ude og køre med min Hot Bodies Cyclone med Samurai drift motor, en speed2star fartregulator, en Suspekt Servo og en Suspekt Sender og modtager.

Den har ikke været ude og køre så meget endnu da den har haft lidt problemer med radio sættet, men efter en lille test hjemme i stuen så det ud til at alt virkede som det skulle.

Sagen er den at jeg synes suspekt radio sættet er ALT for dårligt. Jeg kørte cirka 5 meter væk fra mig selv, og så gik bilen bare helt amok. Den bakkede og den blev ved med det. Og så mødte min, knap så billige Toyota Trueno med Run Free, så den her fortovskant. Det er rimelig irriterende når den her karosse slet ikke har været ude og køre. Kun de her 5 meter, og jeg er rasende lige nu på morfars dårlige kvalitet, og jeg mener der intet er der kan forstyrre mit signal.

Det ville være dejligt og vide hvad der kan have gjort dette...

Der kommer billeder af min krøllede Trueno...

Peace out!

[ Redigeret søn jul 18 2010, 08:37 ]

Selv min Signatur er sidelæns
Tilbage til toppen
Mr. Onroad
man jul 19 2010, 01:42

Registeret medlem #434
Oprettet: man apr 27 2009, 08:34
hmm hvis du er som 95% af alle driftere så ligger dit el/ledninger hulter til bulter, jeg vil hellere have et billede af din bil under karossen for det er med garanti der problemet ligger og ikke i senderen, det er jo meget fine elektroniske komponenter der er i modtager osv, og det løbe strøm der er på ledninger ville kunne forstyre signalet, men lig din ledninger som jeg har gjort så skulle der ikke være problemer mvh Ten

http://www.rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=13397

Man bliver ikke verdens mester, af at sidde og kigge
Tilbage til toppen
Fynboén
man jul 19 2010, 08:53

Registeret medlem #473
Oprettet: ons aug 05 2009, 02:39
Det skal prøves, men først når jeg kommer hjem fra ferie ^_^

Selv min Signatur er sidelæns
Tilbage til toppen
Jet2
lør jul 24 2010, 04:27

Registeret medlem #58
Oprettet: fre okt 27 2006, 07:23
Det lyder som om det kan være indstillingen den er gal med. Tjek at TH.TRIM står som den skal og at ESC'en er kalibreret ordentligt.
Prøv også at tjekke om ledningerne sidder som de skal, og husk at antenneledningen skal være helt trukket op.

Hvis det stadig ikke virker, er det jo bare at sende det ind til morfars, så de kan tjekke det efter.

Sidelæns med stil...
Tilbage til toppen

Gå til:     Tilbage til toppen

Syndiker denne tråd: rss 0.92 Syndiker this tråd: rss 2.0 Syndiker this tråd: RDF