hejsa når nu det pisser ned klan man jo skrue lidt på bilen jeg synes min tt01d kommer for meget med røven. der skal ikke meget til før den ryger hele vejen rundt. hvad skal man stille på eller er det bare mig der skal øve mig noget mere jeg har låst diff for og bag
Kan sagtens være dine støddæmpere som ikke er lige bløde/hårde. Og også dårlige driftdæk. Jeg ved at SONID havde problemer med at drifte på de billige driftdæk fra morfars. Altså dem med en plasticring uden på noget skum.
RCDSD Crew
Going sideways!
Jeg er så JDM at jeg planlægger at angribe Pearl Harbor igen.
bilfreaken: selv når jeg styre fuld kontra kan jeg ikke give den særlig meget gas.
ash: tja det kunne godt være støddæmperen! det jeg jo ikke ligefremt nemt at mærke men der kunne godt være noget om det! af dæk køre jeg med T-Drift Tire Rays 57S-PRO (26mm) på god asfalt. ved ikke om de er for håre til det....
peppss - Kig forbi os en dag når vi træner... Så kan vi sikkert se problemet og løsningen med det samme - Helge Mærsk Bjerg. (RCDSD Crew + Foreningsformand) Citat.: Jeg citerer andre for bedre at udtrykke mig selv!
RCDSD 2010 Round 1 @ Fredericia - 1. Plads Rookie. RCDSD 2010 Round 2 @ Greve - 1. Plads Rookie. RCDSD 2010 Round 3 @ Bramming - 2. Plads Rookie.