Forums
RCDrift.dk :: Forums :: Show room :: Work In Progress

<< Forrige indlæg | Næste indlæg >>
HBX GTR Coolfire/GTR Touring - Drift Projekt
Bestyrer: Ash, brinker, steff, malthewk, MICKEY, Maersk
Ophavsmand Indlæg
Andersn
søn apr 25 2010, 06:53

Registeret medlem #557
Oprettet: søn apr 25 2010, 03:09
Hej derude..

D. 24 April blev jeg den fik jeg købt mig min kommende rc drifter. Bilen er allerede blevet testet med nogle drift sparkel hjul på, virker godt på asfalt, men vil gerne have sat mit eget personlige præg på den..

Derfor har jeg været inde på morfars og kigge rundt, og har fundet de første ting der skal bestilles hjem til næste måned - listen lyder så ledes:
Differentialer i metal
Differential Outdrives
CVD Shaft (2 pcs.)
Hjulmøtrikker Alu Flange
Drift Spec Fælge+Dæk
Performance Charger 3
Performance 7.2v - 4000 mAh

Grunden til diffrentiale i metal, og aksler i metal, er fordi jeg vil helst ikke være ude for det som nogle folk har været med at akslerne knækker hvis man for dummet sig.

I følge Morfars skulle disse dele også passe på min bil, ellers bliver de bare modificeret så det kommer til at passe

Billeder af bilen som den står nu kommer næste weekend (d. 30 Maj,1,2 Juni)

Har også fundet mit kaross:
http://www.morfars.dk/rc/opel-kadett-coupe-p-4547.html

30 April 2010:
Jeg bestilte aksel sættet inde fra B2BOnlineshop - og gik igang med at skille bilen af, lige pludselig fuck - så er det sgu det forkerte aksel sæt jeg har fået hjem...

Nå øv, øv - så er der blevet bestilt et nyt aksel sæt, denne gang inde fra morfars.dk - så håber vi at det er det rigtige.

04 Maj 2010:
Så for satan - så kommer der lige en update..

Så fik jeg driftet -jeg har nok kørt 20-30 opladninger nu, på forskelligt underlag.

Men nå løb jeg ind i at min "turnbuckle" hopper ud af upper og lower arm - hvilket gør det utroligt svært at drifte. Hvilket er trælst, og hvis det skete nu sker det nok også efter der kommer nye dele på - så derfor skal der købes ny chassis.
Valget stod mellem TT-01 (stock) og Sniper - og efter at have kigget lidt rundt på nettet, så siger de fleste at Sniper er mere holdbar som std chassis uden upgrades.

Så derfor skal jeg lige forbi en Morfars Butik og hente mig et Sniper Kit - så skal der samles, jeg ligger billeder ind af processen inde på RC Galleri - Link kommer senere.

5. Maj 2010
Jeg blev færdig med mit lille samle projekt klokken 00:30 i nat - derefter blev det lige test kørt, for at høre om det hele kørte ordenligt og ikke noget knasen.

Her er et link til fotoabum:
http://rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=12729

[ Redigeret ons maj 05 2010, 07:14 ]

Medlem af RCDSD Bestyrelsen

www.andersnrc.dk

Kommende drift slæde:
http://rcgalleri.dk/html/alb_vis.asp?AlbumID=13742

Tilbage til toppen
Maersk
søn apr 25 2010, 08:22
Ansvarsområde: PR/Foreningsinfo

Registeret medlem #444
Oprettet: tir maj 12 2009, 08:36
Tjek evt. også de samme dele, bare ved b2bonlineshop.dk

- Helge Mærsk Bjerg. (RCDSD Crew + Foreningsformand)
Citat.: Jeg citerer andre for bedre at udtrykke mig selv!

RCDSD 2010 Round 1 @ Fredericia - 1. Plads Rookie.
RCDSD 2010 Round 2 @ Greve - 1. Plads Rookie.
RCDSD 2010 Round 3 @ Bramming - 2. Plads Rookie.
Tilbage til toppen

Gå til:     Tilbage til toppen

Syndiker denne tråd: rss 0.92 Syndiker this tråd: rss 2.0 Syndiker this tråd: RDF